.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضوراحمدی‌نژاد در مجلس به نفع وزیر نیست

خانه ملت: امیدوار رضایی میرقائد درباره نشست فردا (یکشنبه ۲۷ فروردین) مجلس با دستور کار استیضاح عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، گفت: استیضاح شیخ الاسلامی با ۱۹ امضا پابرجا است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتگل با بیان اینکه تا امروز به جز یک نفر از ۲۰ امضا کننده طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ کدام از امضا کنندگان امضای خود را پس نگرفته‌اند، افزود: اگر تا آخر وقت اداری امروز که مهلت پس گرفتن امضا وجود دارد، تغییری در نظر استیضاح کنندگان به وجود آید، طرح استیضاح از دستور کار مجلس خارج می‌شود.

وی، درباره  لغو استیضاح در صورت کناره گیری مرتضوی از ریاست سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: یکی از شروطی که طراحان استیضاح برای پس گرفتن طرح خود داشتند، استعفای مرتضوی است و اگر این استعفا انجام پذیرد ، نمایندگان نیز کتباً امضای خود را پس می‌گیرند و بنابراین استیضاح از دستور کار مجلس خارج می‌شود.

حضور رئیس جمهوری در جلسه استیضاح به نفع شیخ الاسلامی نیست

این عضو هیات رئیسه مجلس هشتم، با بیان اینکه شیخ‌الاسلامی وزیری است که مجلس رضایت نسبی ازعملکرد وی دارد، گفت: ازآنجایی که بسیاری از نمایندگان وضعیت کاری وی را مثبت ارزیابی می‌کنند، بنابراین نحوه دفاع وی از خود و هم چنین نحوه دفاع رئیس جمهور از وزیرش در رأی شیخ الاسلامی تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس جمهور در جلسه استیضاح شیخ الاسلامی شرکت می‌کند

رضایی میرقائد، درباره حضور رئیس جمهوری درجلسه استیضاح  شیخ‌الاسلامی، گفت: براساس اطلاعات هیئت رئیسه مجلس، رئیس جمهور در جلسه استیضاح شیخ الاسلامی شرکت می‌کند، این در حالی است که بسیاری از نمایندگان معتقد هستند حضور رئیس‌جمهوربه نفع شیخ‌الاسلامی تمام نمی شود و بهتر است که وی فردا به مجلس نیاید.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم، با بیان اینکه شنیده‌ها از دولت حاکی است که رئیس جمهور برای حضور در جلسه استیضاح شیخ‌الاسلامی خود را حاضر کرده است، اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهور با حضور در نشست علنی فردا از وزیر و نه از انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی، دفاع کند.

رئیس جمهور از وزیرش دفاع کند نه از انتصاب مرتضوی

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم، تصریح کرد: توصیه ما به رئیس جمهور این است که اگر در مجلس حاضر می‌شود، طوری صحبت کند که نظر مثبت نمایندگان جلب  شود، اگر وی بخواهد به همان صورتی که در جلسه سوال حاضر شد در جلسه استیضاح نیز حاضر شود، تنش بین دولت و مجلس ایجاد خواهد شد و  این وضع به نفع وزیر تعاون تمام نمی‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:امیدواریم رئیس جمهوری اگر در جلسه فردا حاضر می شود بیشتر به نقش تعامل بین مجلس و دولت کمک کند و دفاع از خود وزیر به جای مرتضوی داشته باشد، در این صورت امکان ابقای شیخ‌الاسلامی وجود دارد./


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.